Granty Europejskie na treningi z zarządzania


Informujemy iż w ramach funduszu europejskiego „Łódzki Program Strukturalny” do następnego etapu dostały się poniższe projekty:

  • wypracowanie mobilnej platformy kojarzącej podmioty branży księgarsko- wydawniczej – treningi z zarządzania projektem
  • zbudowanie elektronicznej platformy zarządzania procesem organizacji i promocji wydarzeń, rejestracji uczestników i automatycznej sprzedaży e-biletów – szkolenia firmowe
  • Zamknięte Wykłady Negocjacje – szkolenia handlowe
  • stworzenie platformy mobilnej prezentującej informacje o produktach w polskich sklepach internetowych w kategorii odzież, obuwie i biżuteria, umożliwiającej porównywanie tych produktów pod względem wyglądu oraz dokonanie ich nabycieu w sklepach partners – treningi HR
  • stworzenie portalu internetowego ARTSCHANNELPL – szkolenia z komunikacji
  • stworzenie serwisu cyfrowego prognosticpl świadczącego innowacyjne e-usługi prognozowania szeregów czasowych – szkolenia menedżerskie
  • stworzenie serwisu z e-usługami dla branży edukacyjno-oświatowej w Polsce – treningi z przywództwa
  • progres konkurencyjności Firmy JOONGPOL oraz partnerów biznesowych w związku z uruchomieniem rozwiązania informatycznego B2B – treningi pracownicze
  • zaawansowane wzmocnienie dla usług importowych firmy Koller FH w celu importu biżuterii – warsztaty ze stresu
  • Archiwizacja i odzyskiwanie zasobów w formie e-usługi – warsztaty HR
  • certyfikacja procesów biznesowych na linii dostawcy – MAXON Nieruchomości – odbiorcy – treningi z przywództwa
  • Badania nad produktem informatycznym opartym na innowacyjnych rozwiązaniach komunikacji radiowej – szkolenia z obslugi klienta
  • Budowa dostępnej on-line, otwartej wielobranżowej platformy B2B – szkolenia z komunikacji
  • Centrum Nanomateriałów Funkcjonalnych – szkolenia z komunikacji
  • Dywersyfikacja działalności Firmy poprzez sporządzenie i implementacja Zielonej Linii Produktów 245132 – 5000 – treningi z obslugi klienta
  • samochodowych – szkolenia handlowe
  • multimedialny proces wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – treningi sprzedażowe