ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować ćwiczenie zespołowe dot. przywództwa na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Marzyciele; Bernardo Bertolucci
V jak Vendetta; James McTeigue, Ukryte pragnienia; Bernardo Bertolucci
Kobiela na plaży; Andrzej Kondratiuk
Odwet; F. Gary Gray, Portret rodzinny we wnętrzu; Luchino Visconti
Wielopole, Wielopole; Tadeusz Kantor
Człowiek słoń; David Lynch, Viridiana; Luis Buñuel
Złe wychowanie; Pedro Almodóvar, Komornik; Feliks Falk
Coś; John Carpenter
Doktor; Randa Haines, Język motyli; José Luis Cuerda
Książe w Nowym Jorku; John Landis
Gorąca laska; Tom Brady
ZADANIE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Czerwone Gitary, To właśnie my, Smith, Patti, Horses
Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Lady Pank, Kryzysowa narzeczona, Canned Heat, Boogie With Canned Heat
Joy Division, Closer, Duran Duran, Rio, Sting, …Nothing Like The Sun
Breakout, Modlitwa
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego artykułowania niejasnych poleceń. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę przyjmowania dowolnej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
213.0, Leki przeciwjaskrowe – beta-adrenolityki do stosowania do oczu
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone