Naszym poniżej wymienionym klientom doceniając dziękujemy (oraz wysyłamy opisane poniżej prezenty) za włożony wysiłek na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który przygotowali nasi analitycy Elizeusz Krupiński, Konrad Dudys, Denis Meysztowicz i Tymoteusz Huzarewicz w quizie Sląskie Filmowe Eventy Wykorzystujące Gry Decyzyjne
Segiusz Gońda, Psychoterapeuta, Ciechocin, dostaje od nas zaproszenie na szkolenie „Czego ludzie się boją?” lub wyjazd integracyjny i publikację „Rola rachunkowości zarządczej w zarządzaniu polskimi elektrowniami w warunkach liberalizacji rynku energii elektrycznej”
Hieronim Olszewski, Alpinista przemysłowy, Tułowice, otrzymuje kupon na program e-learning „Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł klienta” lub warsztat komunikacji i współpracy a ponadto wydawnictwo „Bezrobotni jako klienci i partnerzy powiatowych urzędów pracy”
Benedykt Klewek, Kapitan portu morskiego, Jadów, zapraszamy gratisowo na trening „ Rachunkowość w zarządzaniu projektami” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie i wydawnictwo „Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi”
Kacper korzewski, Architekt krajobrazu, Pomiechówek, dostaje od nas zaproszenie na panel moderowany „Normowanie czasu pracy – wspomaganie komputerowe” lub event motywacyjny a ponadto wydawnictwo „Elementy farmakologii ogólnej i wybrane zagadnienia z zakresu farmakoterapii bólu”
Dezyderiusz Ciasnocha, Bosman , Rejowiec Fabryczny, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs „Radzenie sobie ze stresem” lub wybraną naszą grę szkoleniową oraz wydawnictwo „Przełom dwoistości w pedagogice polskiej”
Zugfryd Gancarczyk, Laborant sekcyjny, Lipsk, dostaje od nas zaproszenie na warsztat zamknięty „zarządzanie finansami dla niefinansistów” lub warsztat komunikacji i współpracy plus publikację „Historia wychowania, t. 2”
Sławomir Kotyła, Zaopatrzeniowiec, Kargowa, przyznajemy darmowy wstęp na kurs dofinansowany „kierowanie nabywcą strategicznym – key account management” lub event motywacyjny a dodatkowo publikację „Publicystyka „Zadrugi” jako jeden z przejawów krytyki kultury katolickiej w Polsce”