Potwierdzamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Szkoleniowe akceptuje się prezentowane na niniejszej liście tezy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja komunikacyjna : „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce” i „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela”
gra kreatywna : „Warunki klimatyczne Islandii” i „Współpraca samorządu lokalnego z miastami partnerskimi na przykladzie miasta Gniezna w latach 2006-2012”
zabawa strategiczna : „Doping w sporcie” oraz Gry i „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
symulacja strategiczna : „Masaż leczniczy i relaksacyjny jako forma odnowy biologicznej w opinii osób powyżej 50 roku życia” oraz „Od tradycji pogańskiej do kultury chrześcijańskiej Europy środkowo-wschodniej. Działalność chrystianizacyjna Cyryla, Metodego i św. Wojciecha”
symulacja komunikacyjna – „Przekaz reklamowy a prawo człowieka” oraz „Hiszpania z punktu widzenia jej mieszkańców przed i po dyktaturze gen. Franco. Artystyczne przybliźenie”
gra edukacyjna : „Polsko-ukraińskie stosunki wobec wezwania czasu (w kręgu pierwszych zagadnień)” oraz „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie”
symulacja edukacyjna : „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)” oraz „Terroryzm skrajnej lewicy w Europie Zachodniej”
symulacja językowa – „Społeczeństwo internetowe poprzez blog” oraz „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na przykładzie „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)”
symulacja decyzyjna : „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na przykładzie gminy Łubowa” oraz „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich”