Ćwiczenia edukacyjne – wytyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Doświadczalne akceptuje się tu przedstawione tematy do egzaminu:

  • zabawa strategiczna – „Kobieta za zasłoną chusty. Tradycja, symbol, dyskryminacja” oraz „Rekreacyjne znaczenie pokrywy śnieżnej a zagrożenia środowiska przyrodniczego w obszarach górskich”
  • gra lingwistyczna : „Problematyka społeczna zawarta w listach św. Augustyna (Ep. 1-75)” i „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
  • zabawa językowa : „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Zmiany portretu kobiety w literaturze rosyjskiej XIX wieku”
  • symulacja zespołowa : „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” oraz „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara”
  • gra językowa – „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na danych źródłowych z filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li” i „Słownictwo w wędkarstwie”
  • zabawa lingwistyczna : „Zróżnicowanie walorów turystycznych Meksyku” i „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży””
  • gra menedżerska – „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” i „Mityzacja rzeczywistości w obserwowanych utworach Tadeusza Nowaka”
  • zabawa kreatywna : „Dwie twarze Oskara Schindlera” i „Motyw stepu w polskiej literaturze romantycznej”
  • zabawa językowa – „Kontrola metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie” i „Flora i fauna w ikonografii malowanych cerkwi Bukowiny”